Hockey

I onsdags var jag på hovet tillsammans med min mamma. Vi såg Djurgårde - Leksand. Kan ju inte påstå att matchen sluta som jag ville att den skulle sluta i och med att LIF vann med 3-1 men det var ändå kul att gå på hockey. Det var länge sen jag var på hockey och jag hade nästan glömt bort hur kul det faktiskt är. Oavsett hur det går i matchen är det alltid kul att se bra hockey. Sötast för kvällen var garranterat småknattarna som spelade i första pausen. Dom räckte knapt upp till sargen och dom kunde stå raka i målburen. Fast hur små och söta dom än var så måste man erkänna en sak, spela kunde dom!Tack M för en riktigt rolig hockeykväll. Det här får vi göra om innom en överskådöig framtid tycker jag.Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Det ska vi absolut! Bäst var ju att Leksand vann :) Puss

skriven
#2: Pixie

Nästa gång vinner ni inte =P

skriven

Kommentera inlägget här :