Magnoliaträd

Nu tror jag faktiskt att våren är påväg på allvar. När jag gick hem från jobbet igår stoppade jag ner mössan i väskan och jackan fick vara öppen. Det var varmt och skönt ute och inte ens jag kunde säga att jag frös.

På vägen från jobbet till pendeln går jag genom en liten park och där stod några fina magnoliaträd och blommade. Jag var helt enkelt tvungen att ta fram kameran och ta några bilder. Nu känns det verkligen som att våren är här på riktigt.


Idag blev det till att gå ner i källaren och hämta upp utemöblerna också. Det blev frukost på balkongen då solen låg på där och det var riktigt varmt och skönt. Vill fixa till lite där ute och göra det riktigt mysigt och fint där. Kanske dax att köpa någon sorts dynor till stolarna kanske? Har ju ändå haft möblerna sen 2006 så det kanske är på tiden.

Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Om du kommer över så kan vi åka till IKEA, jag måste också handla lite, ska göra ryggtöd att hänga på pulpiten på båten...Puss M

skriven
#2: Pixie

Såg inte din kommentar förens nu M. Hoppas erbjudandet fortfarande står kvar. Kanske kan ta IKEA, plantagen och Chilli på en och samma dag? Helgen kanske? PoK

skriven

Kommentera inlägget här :