Boktips

Läste i veckan ut en bok av en av mina favoritförfattare, Marian Keyes. Har haft boken stående i bokhyllan ett bra tag och hade fått för mig att jag redan hade läst den men icke. Tyckte att det var dax att läsa den nu och jag ångrar inte att jag gjorde det.

Boken heter En förtjusande man och den är som sagt skriven av Marian Keyes.


Boken handlar om fyra tjejer som genom en man är länkade till varandra. Boken är skriven ur de olika tjejernas perspektiv i olika avsnitt. Det tar upp ett mycket viktigt ämne på ett kommiskt och lättförståeligt sätt. Man flyttar sig lätt mellan de olika tjejerna och följer deras tänker och upplevelser utan problem.
Vad gör man egentligen när en högt uppsatt politiker och svärmorsdröm inte riktigt är den han utger sig för att vara och man är skrämd till tystnad om hans mörka hemlighet?

Over and out!

Kommentarer :

#1: Carro

Härligt att se att du kommit igång med bloggandet igen. Kram

skriven
#2: Pixie

det är kul ^^

skriven

Kommentera inlägget här :