schlager?

satt och kollade igenom min gamla blogg på min msn-sida idag och där såg jag att jag hade kommenterat den kvällen när Lordi van schlager-EM så varför inte kommentera lite nu med?
Har ett par små kommentarer att ge.
För det första FEL LÅT VANN! (som vanligt??) kan dom aldrig pricka rätt? Ja, förutom Lordi då.
För det andra, Sverige skickade fel låt. Vi ska inte skicka personer som redan vunnit och som liksom inte har nått nytt att komma med. Vi borde ha skickat Nordman istället. Han hade varit lite mer unik i sammanhanget.
För det tredje, piraterna från Lettland borde vunnit då vi i sverige inte kunde skicka ett vettigt bidrag. (Plus att dom hade energi på scenen och var redigt underhållande och låten sitter garranterat fast i skallen på en.)
För det fjärde; (som min pojke påpekade lite undrande när dte stod klart att Ryssland skulle vinna) hur ska dom göra med all publik som vill åka och titta på det här spktaklet nästa år. För att komma in i ryssland måste man ju typ vara inbjuden eller hur det nu är. Blir lite intressant och se hur dom nu ska lösa det här.

Till något helt annat. Pappa fyllde år idag (igår 24:e maj) Grattis! Bakade en fin "jordgubbstårta" till honom. Lägger upp bild på den imorgon (senare idag)

Sen är det ju morsdag. Grattis alla mammor jag har och känner. Massor med kramar på er.


all for now...over and out

Kommentarer :

#1: M

Tack för kramarna på mors dag....du är världens bästa dotter..du har blivit en härlig person trots att du har mig som mamma...i alla fall något jag lyckats bra med..puss min unge! (ett ord som din far avskyr, djur har ungar människor har barn..men jag tycker unge är gulligt, så det så)

skriven

Kommentera inlägget här :