Helger

Jag tycker om helger. Då kan man ta det lugnt, göra roliga saker och träffa kompisarna.
Visst kan man göra det även mitt i veckan men det blir inte samma sak då för alla ska hem i tid och upp tidigt på morgonen sen för jobb och skola. Många olika saker helt enkelt.
Helgen är en annan sak för då är man ledig. Det gillar jag. Sen är ju pojken min också ledig och jag tycker om att umgås med honom.

Satt och läste här i bloggen för att se vad jag skrivit om tidigare. HIttade en del om att jag tjatar om att skaffa ett pass. Det har jag fortfarande inte gjort.
Man kanske skule ta tag i det här i vår nu och faktiskt skaffa sig ett pass. Ska jag och pojken kunna åka på våran semester som vi försöker spara ihop till kan det ju vara bra att ha ett pass så att man faktiskt får åka någonstans. Det är lite jobbigt att försöka åka utomlands utan ett pass. I alla fall om man ska flyga från Arlanda. Då är pass ett krav. Vi får se hur det går helt enkelt.

Kommentera inlägget här :