Redovisningar

Idag har jag haft inte en utan två redovisningar. Jag vet inte om man får ha det egentlígen på högskolan men av någon anledning spelar det inte någon större roll. Klarade av dem båda rätt ok.
Fick visserligen totalt hjärnsläpp under den första och stod tyst i en evighet (läs 20 seckunder) tills jag hittade tråden igen. Jag tror dock att min lärare inte brydde sig för hon sa inget efteråt och sen den andra redovisningen gick bra.

Vi skulle hålla i en "temadag" för våran klass och det var rätt intresant att se vad de andra grupperna hade kommit på. (Om jag inte sagt det tidigare så pluggar jag på lärarhögskolan i sthlm)
Det är kul när alla är engagerade och deltar och faktiskt vill se vad man har kommit på för tema. Min grupp hade valt kost och hälsa som tema och vi hade bland annat en liten mini-tipspromenad i klassrummet och jag tror att folk tyckte att det var kul. Alltid kul när man kan roa någon.

Kommentera inlägget här :