Slutet

Jag börjar se slutet på den här sommaren. Eller sommar och sommar...jag vet inte om man kan kalla den här tiden som just passerat för en sommar egentligen. Då får man nog ha en del förklaringar. Jag tycker mest att det har regnat och vart trist väder i största allmänhet. Har till exempel badat två gånger bara och jag är ingen badkruka direkt.

Idag var i alla fall sista dagen på jobbet och nu jag jag en vecka ledigt innan plugget drar igång igen. Ska se om man kan skaffa böcker och sådant i tid den här gången ocskå. Det är synd att det ska vara så dyrt bara. Jag har för mig att jag någonstans uppfattat att det ska vara gratis att plugga vidare efter gymnasiet här i Sverige. Det är dock inte riktigt sant så man MÅSTE betala kåravgift och sen en massa kursböcker som inte ens blir lästa till hälften alla gånger. Iblnad ska vi skaffa en bok för två kapittel. Fast det får vi självklart ingen infromation om innan vi köper böckerna utan det säger dom först när kursen dragit igång och man sitter där med böcker för lite drygt 2000kr. Man blir så himla glad över sådant.

Kommentera inlägget här :