Planering

Är just nu mitt uppe i planeringen av Vilyas namngivning. Jag har beställt hem en hel del saker och även köpt en hel del. Är nästan klar med allt vi behöver inför firandet. 



Det som är kvar nu är att planera själva namngivningen och baka allt mumsigt som vi ska äta. Jag som älskar att baka kan ju inte hoppa över ett sånt här perfekt tillfälle att få baka roliga saker. Kommer börja baka en del redan nästa vecka så att jag har gott om tid och slipper stressa.

Oavsett hur vi lägger upp allt så vet jag att vi kommer ha massor av mumsigt fika och familj och det kommer bli en trevlig eftermiddag. En sak jag absolut ska fixa är tårta. Det blir den första tårtan jag bakar till Vilya och jag har tusen och en idéer redan. Jag tror att jag får göra en lista på alla idéer och sen välja ett par. Alla kommer inte få plats. Det kommer absolut bli fler tårtor i framtiden.

Är glad att jag har två veckor på mig att få klart allting fortfarande och samtidigt längtar jag för jag tror att det kommer bli en fin dag.

Over and out!


Kommentera inlägget här :