Karlshamn

Jag tog lite semester från bloggen de här två veckorna som gått. Jag, Kim och Vilya flög ner till Karlshamn och spenderade två fullproppade veckor tillsammans med en stor del av Kims familj. Det var jättemysigt att träffa alla och umgås så mycket som vi gjorde.

Vi flög både dit och hem då det var smidigast när vi nu har vagn och bilstol att få med också förutom oss själva och våra väskor. Vi undrade lite hur Vilya skulle reagera på flygningen men hon tog det som att hon inte gjort något annat. Det gick hur bra som hellst.



Väl nere i Karlshamn bodde vi hos Kims mamma. Vi fick låna en resesäng till Vilya av hans syster och det kunde inte ha blivit bättre. Så under veckan har vi hunnit med massor. Vi har umgåtts med Kims mamma och pappa, två av hans systrar och tre av hans kusiner, hans moster, morbror, farbror och mormor. Sen självklart alla deras respektive och barn. Vi har fikat MASSOR. Vi har gått en hel del promenader. Vi har shoppat lite på rea. Jag har spelat en del pokémon. Vi har ätit god mat och en del glass. Vi har vart och hälsat på i båtar och även åkt på en liten tur. Vi har tittat och film och hjälpt till med en flytt. Vilya har dessutom fått massor av fina presenter. Det var nästan så att vi funderade på hur vi skulle få hem allt. Busfröet fick nog en halv garderob ungefär. Hon fick dessutom två fina sagoböcker.



Det har verkligen vart fullproppade veckor och det var inte svårt att somna på kvällarna. Vi satt ute rätt mycket och jag kom fram till att det verkligen är något jag saknar. (Jag vill ha en trädgård. Den behöver inte vara stor, bara lagom för att kunna sitta ute och äta/fika och umgås. ) Ett stort tack till alla som vi umgåtts med under veckorna och hoppas att det inte dröjer allt för länge tills vi ses igen.











Over and out!



Kommentera inlägget här :