Första bokhyllan

Nu är det då påbörjat på allvar. Jobbet med att bygga upp Vilyas eget bibliotek. Vårat lilla busfrö fick ju massor med fina böcker på sin namngivning och någonstans behöver dom ju bo. Hon har ju även andra saker som kan behöva ett ställe att bo på så en hylla av något slag behövdes bestämde jag. 

Sagt och gjort så fick det bli en tur till IKEA igår och en ny bokhylla inhandlades. Valde en hylla som inte va så stor för vår lägenhet är redan övermöblerad som det är. 

Skurvade ihop den idag och ställde in hennes böcker och andra saker som behövde en plats att bo på och jag måste ju säga att jag blev nöjd med resultatet. Nu har vi en hylla att ha Vilyas saker i tills vi kan ge henne ett eget rum där sakerna kan bo. Ett steg på vägen helt enkelt.


Köpte även en låda till Vilyas leksaker som hon brukar ha i sitt gym. Nu slipper vi ha dom liggande runt hela golvet för att vi alla tre sparkar runt på dom. Jag blev helt klart nöjd med resultatet. Har även en extra överhylla till bokhyllan som jag kan sätta dit när det behövs men just nu får det va såhär.

Over and out!



Kommentera inlägget här :