Ett paket med favoriter

Igår var jag och hämtade ett paket som jag väntat på ett helt år. Igår kom det nämligen ett paket från Kränku i Visby.
 
 
Paketet innehöll flera av mina favoriter när det kommer till te. Flera av mian favoriter kommer från just Kränku och självklart innhöll paketet just mina favoriter.
 
 
Paketet innehöll tre fina burkar med mina tre absoluta favoriter av deras teer. Det är Medeltidsblandning, Kalkstensdrömmar och Munkte. Det här har varit mina favoriter i flera år och jag har köpt dessa teer många gånger. Jag vet inte varför jag inte köpt dessa burkar tidigare? Nu har jag i alla fall gjort det och i framtiden kan jag fylla på dem när jag köper påfyllning som jag vet att jag kommer göra så fort dessa tar slut.
 
 
 
I paketet fanns också två andra favoriter som bara säljs nu vid jul. Det var deras svarta julte och deras glöggte. Två julfavoriter som jag önskar fanns året om man som jag i grund och botten är ganska glad över att dom bara säljer just nu för det gör dessa teer lite extra speciella.
 
 
 
Det sista som låg i paketet var anledningen till att jag väntata på det här paketet i ett helt år. Det var nämligen Kränkus tekalender. Det här är min absoluta favorit av adventskalendrar och det är femte året i rad jag köper den. 24 påsar te att njuta av från första december fram till julafton. Jag ser absolut fram emot att december ska komma krypande så att jag får öppna den och se vilka teer som blivit utvalda i år. December kommer absolut innehålla en hel del mysiga testunder även det här året.
 
Over and out!
Taggar: #julkalender, #kränku, #kränkutekalender, #te;