Andra advent


Då har andra advent kommit och gått och vi är halvvägs till julafton. Ja, i alla fall om man bara räknar med veckorna i advent då. Jag hoppas att ni alla haft en fin helg och en mysig advent. Det har jag haft.

I lördags hade Jag och Kim glöggkväll här hemma med lite vänner. Det var trevligt som valigt. Som traditionen bjöd ställde hälften av de som tackat ja in i sista minuten också. Just den biten var väll mindre rolig men vad kan man göra. Jag är glad att dom som kom dök upp i alla fall och vi hade en trevlig kväll. Får försöka ha fler sånna kvällar här framöver. Får dock bli efter jul för fram tills dess är i alla fall jag rätt uppbokad.

Just nu faller snön utanför och gör hela världen sådär vit och fluffig. Vill inte riktigt gå och lägga mig utan kan sitta och titta på snöflingorna i evigheter men ska jag orka gå till jobbet om några timmar får jag nog stämma träff med John Blund nu. Blir spännande att se om pendeltågen går imorrn eller inte.

Over and out!

Kommentera inlägget här :